رمان کارد به استخوان می رسد

معرفی رمان:

رمان کارد به استخوان می رسد _ «جرأت ندارند که بگویند؛ ولیکن تا کارد به استخوان می‌رسد، لب‌ها را می‌گشایند.»

پنهان‌کاری‌هایی زندگی زُلفا را تحت‌الشعاع قرار داده است. با پیدا شدن سوم شخصی مرموز و کینه‌های کهنه‌اش، روزمرگی‌های آرام زلفا کم‌کم رنگ می‌بازند. بوم شوم مرگ، در حوالی عزیزانش کمین می‌کند و او برای حفاظت از آن‌ها مجبور به کنکاش گذشته‌ای می‌شود که مادرش از بازگو کردن آن هراس داشت. و در این بین، همه چیز از آشنایی با مردی شروع می‌شود که زندگی‌اش به طور عجیبی با گذشته‌ی زلفا، گره خورده است… .

 

رمان کارد به استخوان می رسد

رمان کارد به استخوان می رسد

 

قسمتی از رمان:

اولین بار، سقوط را از پله‌های خانه‌ی پدری‌ام، تجربه کردم. درد داشت؛ اما خوبی‌اش این بود که فهمیدم چیزی به نام «سقوط» وجود دارد. بعدها دریافتم؛ درد هم درد دارد؛ اما خوبی‌شان این است که آمده‌اند تا فهمت را بیشتر کنند!

این من هستم… نشسته روی چند تا بلوک و با نگاهی پوزخنددار؛ میان موجودات دوپای موبایل به دست؛ که سعی می‌کنند لحظات جان کندن کارگری را که از بالای داربست به پایین سقوط کرده است؛ ثبت کنند و با لایک، مزدشان را بگیرند.

آمبولانس که می‌آید، شر خوابیده می‌شود. کارگر را می‌برند و مردم، کم‌کم پراکنده می‌گردند. به حتم، سقوط کارگر هم درد دارد؛ ولیکن خوبی آن، این است که ملتفت می‌شود؛ تنها کسانی سقوط می‌کنند که در ارتفاع باشند! البته اگر که جان سالم به در ببرد.

و من اینم! فردی با موهای مشکی فر و پوستی گندمی؛ از ساده هم ساده‌تر! اما مطمئناً بیشتر آدم‌های ساده، درون ساده‌ای ندارند!

ماهی یک‌بار می‌آیم روی این بلوک‌ها می‌نشینم و از این پایین به بالا نگاه می‌کنم. به ساختمان نیمه‌کاره‌ی چند طبقه. به کارگرهایی که در این سرما، جان می‌کنند برای چندرغازی که نمی‌دانند با آن، کدام یک از چاله چوله‌های زندگی‌شان را پر کنند. یکی آواز می‌خواند، یکی آجر می‌گذارد، دیگری عرق می‌ریزد، آن یکی بشکه‌ی آب را سر می‌کشد و من هم فقط نگاه… .

 

انتشار رایگان رمان در هر مکانی پیگرد قانونی دارد، از نظر اخلاقی نیز کار صحیحی نمی‌باشد.

عیارسنج رمان در قسمت دانلود برای آشنایی بیشتر شما درج شده است

قیمت این رمان ۳۵.۰۰۰ تومان می‌باشد.

لینک خرید نسخه کامل رمان عاشقانه کارد به استخوان می‌رسد:

 

رمان کارد به استخوان می رسد

 

 

4.8/5 - (5 امتیاز)

منتشر شده توسط :PARISA در 29 روز پیش

بازدید :4405 نمایش

این کتاب را به اشتراک بگذارید ..

نام رمان

کارد به استخوان می رسد

نویسنده

مبینا قریشی

ژانر

عاشقانه / درام

طراح

فاخته

تعداد صفحات

1257

منبع

یک رمان



دیدگاه خود را بنویسید . تعداد نظرات : ( 2 )


  1. REIHANEH گفت:

    یک رمان خاص و متفاوت که با هر لحظه از خوندش سوپرایز میشی و یقینا بارها و بارها ارزش خوندن داره. قلم نویسنده این‌قدر جذابه که با روح خواننده بازی و مخاطب رو توی داستان غرق میکنه 😍 شخصیت‌های متفاوت این رمان هیچ وقت از یاد نمیرن و این نشونه‌ی اینه که مبینای قشنگم یک‌نویسنده‌ی بسیار موفقه❤️❤️ با آرزوی موفقیت‌های بیشتر برای مبینا بانو😍🥰

  2. سونیا گفت:

    مگه میشه مبینا قریشی بنویسه و قشنگ از آب درنیاد؟ خفن‌ترین و تاثیر گذارترین رمانی بود که افتخار خوندنش رو داشتم. وقتی رمان تموم شد تا چند هفته منو درگیر کارکترها و پایانش کرده بود.
    یکی از آیتم‌های جذاب رمان، قوانینی بود که نویسنده توی سطر داستان درج می‌کرد و من با خوندن هر قوانین بیشتر میخکوب می‌شدم.

افزودن نظر